Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Outlet u pražského letiště nese od března název Premium Outlet Prague Airport

Zuzana Kuklová

Publikoval Zuzana Kuklová dne 7.3.2019

Od března outletové centrum u Letiště Václava Havla používá nový název Premium Outlet Prague Airport. Změna souvisí s říjnovým odchodem španělské společnosti Neinver, která vlastní původní značku Prague The Style Outlets. Současným 100% vlastníkem a provozovatelem Premium Outlet Prague Airport je investiční společnost KAPRAIN, která plánuje rozvoj centra i jeho bezprostředního okolí.

V těchto dnech se mění původní název outletového centra v Tuchoměřicích z Prague The Style Outlets na zcela novou značku Premium Outlet Prague Airport. Již v říjnu loňského roku převzala řízení outletu investiční společnost KAPRAIN, prostřednictvím společnosti The Prague Outlet, a nyní dochází i k plánované změně názvu. „Se společností Neinver, která je vlastníkem původního názvu, jsme se dohodli na jeho užívání do konce února 2019. Od října 2018 jsme postupně převzali veškerou agendu a nastavili marketingovou strategii centra. Věříme, že nový název bude pro naše zákazníky zřetelný a atraktivní, protože kromě lokace u letiště jasně zdůrazňuje i naší vizi vybudovat nejlepší outlet ve Střední Evropě. Tím nemyslím jen samotnou stavbu a stylové prostředí uvnitř, ale také zastoupené značky a služby.“ uvádí Tomáš Duroň, ředitel centra.

Premium Outlet Prague Airport ještě pod původním názvem získal prestižní ocenění odborné veřejosti The Best of Realty, jako nejlepší nové obchodní centrum za loňský rok. Výjimečný je především velmi povedeným interiérem. Působí elegantně díky sjednocenému stylu označení zastoupených obchodů a velmi vzdušným koridorům. Prosklené střešní plochy zajišťují na ploše 20.000 m2 dostatek denního světla a stylizace interiéru do ulic staré Prahy je více než povedená. Kromě obchodů s elegantní i sportovní módou, kosmetikou a doplňky jsou zde kavárny a restaurace. Díky poloze v bezprostřední blízkosti letiště mohou zákazníci sledovat z kryté terasy i přistávající letadla. Výhodou je zdejší zastřešené parkoviště s kapacitou 2.400 míst, ze kterého lze pohodlně dojít přímo k obchodům třemi možnými vchody.

„Naše outletové centrum nabízí prestižní a oblíbené značky, některé dokonce exkluzivně v České republice. Nejen složení obchodů, ale i naše služby pro zákazníky budeme ještě dále rozvíjet a doplňovat. Kromě těchto aktivit přímo v outletu máme plány na rozvoj okolí centra. Díky investorovi, skupině KAPRAIN, by v blízkosti outletu měl vzniknout hotel a také zábavní centrum pro rodiny s dětmi, které ještě zvýší atraktivitu a pro lokalitu a obyvatele Prahy bude zcela jistě přínosem. I outlet budeme postupně rozšiřovat na plánovanou velikost 30.000m2“. doplňuje Tomáš Duroň plány s centrem i jeho okolím.

 

O Premium Outlet Prague Airport

Premium Outlet Prague Airport patří do portfolia investiční skupiny KAPRAIN Holdings, kterou založil český finančník Karel Pražák.

Premiu Outlet Prague Airport je první prémiovou outletovou destinací v České republice. S druhou fází a celkovými více než 30 000 m2 prodejní plochy se stane největším outletem v České republice.

Zastoupeny jsou zde značky Karl Lagerfeld, Armani Exchange, Gant, Bogner, Palmers, Barker Shoes, Guess, Barbour, Burberry, Luca Bertelli, La Martina, Prada, Desigual, Fendi, Jacob Cohen, Home and Cook, Delsey, Gucci, Hamleys, Retro Jeans, Blažek, Triumph, Versace a mnoho dalších. Některé obchody v České republice zatím jinde nenajdete a v POP jsou k dostání za outletové ceny. Jsou to módní Marina Militare, Frankie Morello, Corso Roma, Imperial a Harmont & Blaine.

Skupina Kaprain rovněž plánuje rozvoj a velké investice v okolí outletu. V budoucnu zde vznikne hotel a velké rodinné zábavní centrum.  Mezi hlavní přednosti centra patří vedle jeho oceňované architektury a velikosti i jeho výhodná lokalita v těsné blízkosti Letiště Václava Havla, které je odtud vzdáleno necelých 5 minut jízdy autem; centrum Prahy je pak dostupné za 25 minut. Devadesátiminutová spádová oblast zahrnuje více než 4,5 milionu obyvatel s průměrnou nákupní silou o 40% větší, než jakou disponuje typický zákazník regionu střední a východní Evropy. Vedle toho Prahu ročně navštíví 6,6 milionu turistů a toto číslo neustále narůstá, především se stále rostoucím zájmem asijské klientely.

Outletové centrum, do jehož vzniku bylo investováno přes 70 milionů eur, ve své finální podobě nabídne přes 600 pracovních příležitostí.

Které tiskové zprávy
vás zajímají?