Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Nový web společnosti Pernod Ricard poradí s nápojovým lístkem

Eliška Černá

Publikoval Eliška Černá dne 30.11.2015

Sestavit nápojový lístek tak, aby odpovídal odborným i grafickým pravidlům, není nic jednoduchého. Společnost Jan Becher – Pernod Ricard se však rozhodla ulehčit provozovatelům barů a restaurací jejich práci a přichystala pro ně zcela nový web.

  • Nový web naleznete na profi.pernod-ricard.cz.
  • V sekci věnované zbožíznalství se návštěvníci dozvědí, jak servírovat šampaňské, co je to absint, jaká je historie ginu, jak vypadá výrobní proces koňaku nebo jaký je rozdíl mezi irskou whiskey a skotskou whisky.
  • Součástí stránek je i speciální online nástroj pro vytvoření vlastního nápojového lístku, vinné karty nebo koktejlového menu.
  • Při sestavování nápojového lístku ocení barmani na novém webu také širokou databázi koktejlů nebo podrobné informace o více než 40 světových značkách alkoholu.
  • Stránky nabízí barmanům možnost rozšíření znalostí a získání nových zkušeností v oboru prostřednictvím kurzů Bar Academy.
  • Jedná se už o třetí nový web, který společnost Jan Becher – Pernod Ricard v nedávné době představila.

"Provozovatelé barů a restaurací mají na výběr ze široké nabídky předpřipravených designů. Lístek si mohou upravit podle vlastního vkusu a exportovat jej do některého ze standardních tiskových formátů. Při samotném tisku tak mají o starost méně."

- Martin Pučalík, obchodní ředitel Jan Becher – Pernod Ricard

Video

Jan Becher – Pernod Ricard je společností s českými kořeny a celosvětovou působností. Je součástí francouzského koncernu Pernod Ricard, druhého největšího výrobce destilátů a vína na světě. V současné době na našem trhu distribuuje kromě Becherovky Original více než 40 známých světových značek alkoholu. Patří mezi ně Ballantine´s, Jameson, Absolut, Havana Club, Beefeater, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Kahlúa, Malibu, Jacob´s Creek, Champagne Mumm, Perrier-Jouët a mnohé další.

Které tiskové zprávy
vás zajímají?