Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Kobold od Vorwerku spustil kampaň postavenou na silných emocích

Monika Klegová

Publikoval Monika Klegová dne 27.4.2017

Kobold, značka vyspělých úklidových systémů a dalších výrobků pro úklid domácnosti od společnosti Vorwerk, je specifická nejen generacemi prověřenou kvalitou a spolehlivostí, ale také způsobem prodeje. Zákazníci si přímo k sobě domů pozvou obchodního zástupce, který jim výrobky nezávazně předvede a na vlastní oči se tak mohou nejdříve přesvědčit o jeho schopnostech. Nová komunikační kampaň této značky má za cíl posílit povědomí o produktech a motivovat k objednání nezávazného předvedení úklidového systému Kobold VK200. Protože právě když lidé vidí výsledky dosažené při úklidu s vysavačem Kobold se speciálními nástavci, které zároveň vysávají a vytírají, vyklepávají matrace nebo vyčesávají koberce, prožívají obvykle silné emoce. Kampaň je proto postavena na úžasu, překvapení, nadšení. Druhým záměrem pak je podpořit dobrou pověst přímého prodeje společnosti Vorwerk. Součástí kampaně jsou videa, inzerce, newsletter, PR i sociální sítě. Jarní vlna kampaně začala v březnu a potrvá do poloviny května.

Vlajkovou lodí kampaně je speciální nástavec – čistič pevných podlah Kobold SP530, který vysává i vytírá zároveň. Ústředním produktem je právě proto, že jeho schopnosti zkrátit dobu úklidu na polovinu jsou na první pohled snadno pochopitelné a ohromující.

Klíčové vizuály zobrazují obličej člověka s překvapeným a nadšeným výrazem. Každý obličej pak doprovází určité zvolání jako „Cože? Vysavač, který zároveň vytírá?“ nebo „Cože? Prožít jaro o 99,99 % lépe?“.

Claim „Představte si, že k němu dostanu i osobního poradce!“ upozorňuje na specifický osobní přístup Vorwerku k zákazníkům. Kampaň upozorňuje na nesporná pozitiva přímého prodeje u důvěryhodné, renomované firmy a snaží se tak zajistit silnou vazbu nejen na produkt, ale i na způsob prodeje a na významnost péče o zákazníka.

Mezinárodní kampaň, která probíhá v ČR, Francii, Španělsku a Rakousku, připravila německá pobočka agentury Ketchum PLEON. PR aktivity, media relations a spolupráci s influencery má v ČR na starosti PLEON Impact. Mediální prostor zajišťuje PHD a o sociální sítě se stará agentura Moneyball.

Video

O společnosti VORWERK a divizi Kobold

Společnost Vorwerk je rodinná německo-švýcarská společnost, založená v roce 1883. Od počátku má své sídlo v německém Wuppertalu, s rozšířením prodeje do zahraničí pak přibyla mezinárodní centrála ve švýcarském Wollerau. Hlavní činností skupiny je výroba a přímý prodej domácích spotřebičů (vysavače Kobold a varné kuchyňské roboty Thermomix), prémiové kosmetiky (Jaffra), koberců (Vorwerk Teppich) a úpraven vody (Lux Asia) po celém světě. Výroba vysavačů v divizi Kobold byla zahájena v roce 1929 a dnes tato divize patří k předním světovým poskytovatelům řešení pro kvalitní a hloubkový úklid v domácnostech. Všechny výrobky Kobold jsou vyvíjeny v sídle společnosti v německém Wuppertalu, kde také probíhá z velké části jejich výroba. Celkově pracuje ve společnosti Vorwerk 34 000 lidí po celém světě a spolupracuje s ní více než 606 000 obchodních zástupců. Vorwerk působí v 76 zemích světa a v roce 2012 měl obchodní obrat 2,99 miliardy eur. Patří mezi 100 nejhodnotnějších značek v Německu. V loňském roce byl vyroben 100 000 000. kus vysavače Kobold. V České republice působí Vorwerk v podobě dceřiné společnosti od roku 1992 a její výrobky si za tuto dobu pořídilo více než 300 000 českých domácností.

 

Simona Krautová

Communication Consultant, PLEON Impact
tel.: +420 602 284 482
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Které tiskové zprávy
vás zajímají?