Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Kobold od Vorwerku spustil kampaň postavenou na silných emocích

Monika Klegová

Publikoval Monika Klegová dne 27.4.2017

Kobold, značka vyspělých úklidových systémů a dalších výrobků pro úklid domácnosti od společnosti Vorwerk, je specifická nejen generacemi prověřenou kvalitou a spolehlivostí, ale také způsobem prodeje. Zákazníci si přímo k sobě domů pozvou obchodního zástupce, který jim výrobky nezávazně předvede a na vlastní oči se tak mohou nejdříve přesvědčit o jeho schopnostech. Nová komunikační kampaň této značky má za cíl posílit povědomí o produktech a motivovat k objednání nezávazného předvedení úklidového systému Kobold VK200. Protože právě když lidé vidí výsledky dosažené při úklidu s vysavačem Kobold se speciálními nástavci, které zároveň vysávají a vytírají, vyklepávají matrace nebo vyčesávají koberce, prožívají obvykle silné emoce. Kampaň je proto postavena na úžasu, překvapení, nadšení. Druhým záměrem pak je podpořit dobrou pověst přímého prodeje společnosti Vorwerk. Součástí kampaně jsou videa, inzerce, newsletter, PR i sociální sítě. Jarní vlna kampaně začala v březnu a potrvá do poloviny května.

Vlajkovou lodí kampaně je speciální nástavec – čistič pevných podlah Kobold SP530, který vysává i vytírá zároveň. Ústředním produktem je právě proto, že jeho schopnosti zkrátit dobu úklidu na polovinu jsou na první pohled snadno pochopitelné a ohromující.

Klíčové vizuály zobrazují obličej člověka s překvapeným a nadšeným výrazem. Každý obličej pak doprovází určité zvolání jako „Cože? Vysavač, který zároveň vytírá?“ nebo „Cože? Prožít jaro o 99,99 % lépe?“.

Claim „Představte si, že k němu dostanu i osobního poradce!“ upozorňuje na specifický osobní přístup Vorwerku k zákazníkům. Kampaň upozorňuje na nesporná pozitiva přímého prodeje u důvěryhodné, renomované firmy a snaží se tak zajistit silnou vazbu nejen na produkt, ale i na způsob prodeje a na významnost péče o zákazníka.

Mezinárodní kampaň, která probíhá v ČR, Francii, Španělsku a Rakousku, připravila německá pobočka agentury Ketchum PLEON. PR aktivity, media relations a spolupráci s influencery má v ČR na starosti PLEON Impact. Mediální prostor zajišťuje PHD a o sociální sítě se stará agentura Moneyball.

Video

O společnosti Vorwerk

Společnost Vorwerk byla založena v roce 1883 v německém Wuppertalu. Z původní továrny na výrobu koberců postupně vyrostla nadnárodní skupina, která se věnuje výrobě a přímému prodeji domácích spotřebičů a kosmetiky. O zákazníky se po celém světě stará 637 000 obchodních zástupců a 12 000 zaměstnanců. Skupina působí v 76 zemích a v roce 2016 dosáhla obratu 3,1 miliardy eur. I přes svůj celosvětový úspěch a velikost si stále uchovává rodinný charakter. Pro více informací navštivte www.vorwerk.cz.

Lucie Benešová

Account Executive, PLEON Impact
tel.: +420 774 136 615
e-mail: lucie.benesova@pleon-impact.cz

Které tiskové zprávy
vás zajímají?