Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Jakub Vágner je tváří nové kampaně Mercedes-Benz #growup

Milan Stoppa

Publikoval Milan Stoppa dne 23.8.2017

Lokální část celosvětové image kampaně Mercedes-Benz Grow Up představuje příběh Jakuba Vágnera, jeho životní cestu, kterou se rozhodl vydat navzdory nesouhlasu jeho rodiny. Příběh světoznámého rybáře Jakuba Vágnera bude veřejnosti představen ve středu 23.8. na sociálních sítích Facebook a Youtube společnosti Mercedes-Benz Česká republika. Souběžně s jejím spuštěním startuje pro fanoušky online soutěž o víkendový pobyt, kde si pět výherců s doprovodem bude moci okusit dobrodružství i nástrahy, které Jakub na svých cestách denně podstupuje.

Celosvětová kampaň Grow Up značky Mercedes-Benz byla spuštěna již letos na jaře. Nejvýraznější postavou zahraniční části kampaně s osobitým přístupem k životu a dospívání se stal jeden z nejznámějších amerických rapperů A$AP Rocky a model CLA kupé. Jeho příběh „Začni makat“ kontrastuje s typickým vnímáním budování kariéry, která je v tomto případě spíše ukázkou toho, jak nezávisle k tomu přistupují nové generace. V ostatních tematických příbězích jsou postupně představovány kompaktní vozy třídy A, B, CLA Shooting Brake a kompaktní off-road GLA.

Marketingová kampaň v sobě odráží opravdové hodnoty spojené s moderní filozofií značky Mercedes-Benz.  „Celá kampaň je o tom, že význam toho, co znamená „dospět“, se mění. Klasické poučky – založ rodinu, postav dům, slušně se obleč, najdi si pořádnou práci – zná každý z nás. Kampaň Grow up je ale o tom, že význam těch vět se v dnešním světě a vnímání mladých dospělých mění. Definici pořádné práce naplňuje i kariéra rappera, rodinou může být i nejlepší kamarád, nikdy není pozdě začít znovu. Zkrátka, že každý může dospět po svém. A právě to ukazujeme v kampani – kontrast výchovných pouček, které všichni dobře známe, s realitou toho, jak je dnešní generace naplňuje,“ vysvětluje Sandra Plachá, marketingová manažerka pro osobní vozy Mercedes-Benz Česká republika.

„Jít svou vlastní cestou znamená jít cestou plnou trní. Může to být bolestivá cesta, ale dělá vás tím, kým skutečně jste a chcete být. A to za to stojí,“ doplňuje Jakub Vágner k nové kampani.

Návrh nekonvenční kampaně připravila berlínská agentura Antoni GmbH. Za realizací stojí společnosti Iconoclast Germany GmbH a Pixelpark AG. Lokální část kampaně realizovala agentura MarkBBDO. Více informací o projektu a další akce spojené s #growup najdete na webové stránce www.mercedes-benz.com/growup a také na sociálních sítích společnosti Mercedes-Benz ČR.

Společnost Mercedes-Benz Česká republika je generálním dovozcem automobilů značek Mercedes-Benz, smart a Fuso pro Českou republiku. Firma působí na českém trhu od roku 1995 a jejím 100% vlastníkem je Daimler AG se sídlem v německém Stuttgartu. Společně se sítí autorizovaných dealerů zajišťují v ČR prodej a servis osobních, dodávkových a nákladních vozidel uvedených značek. Sesterskými společnostmi jsou v ČR Mercedes-Benz Financial Services ČR, která zajišťuje financování a pronájem vozidel, a EvoBus Bohemia, která je zodpovědná za prodej a servis autobusů Mercedes-Benz a Setra.

Milan Stoppa

Senior Communication Consultant

PLEON Impact

gsm.:    +420 602 575 844

e-mail: milan.stoppa@pleon-impact.cz

Které tiskové zprávy
vás zajímají?