Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Do vedení PLEONU přichází od října Lukáš Prokop

Zuzana Kuklová

Publikoval Zuzana Kuklová dne 11.10.2018

Do agentury PLEON Impact přichází od října na pozici Managing Director Lukáš Prokop, který se od roku 2004 úspěšně pohyboval v několika známých komunikačních agenturách. Lukáš dříve zodpovídal za komunikační kampaně a marketing pro velké značky, aby na pár let zakotvil u vlastního podniku ve zcela jiném odvětví. Nyní se ovšem vrací zpět a v plné síle.

Na pozici Managing Directora bude nyní v PLEONu Lukáš úzce spolupracovat s dosavadním vedením. Jeho hlavním cílem je rozvoj úspěšné agentury k dalším reklamním projektům a novým klientům, v rychle se měnícím mediálním prostředí.

Lukáš Prokop své bohaté zkušenosti získal nejprve při 7letém působení v agentuře Euro RSCG a poté Havas Prague na pozici Senior Brand Managera, kde byl zodpovědný za značky Česka Pojišťovna, Komerční banka, Citroen, Lučina, Sedlčanský či pivovar Bernard. Poté mezi lety 2015 a 2016 působil na pozici Account Director v agentuře DDB Prague, kde měl na starost značky Volkswagen, Wrigley, Lactalis a Billa. Po kariéře v reklamě si Lukáš odskočil do pražské gastro scény, kde založil karlínský podnik Parlor Ice Cream Sandwiches. K této zastávce své kariéry s úsměvem uvádí: “Po téměř dekádě v reklamě a marketingu jsem se cítil unavený a vyhořelý a potřeboval jsem nějaký životní kotrmelec, který by moji karieru trochu posunul do nových, neznámých vod. S Parlorem se mi toto podařilo, naučili jsme Čechy jíst zmrzlinu úplně jinak, než byli do teď zvyklí.”

Po úspěšném zavedení nové vlastní značky a produktu na poli gastronomie Lukášovi začalo trochu chybět agenturní prostředí neustálých výzev a nástrah marketingové komunikace. „Když se vám podnik dobře zaběhne a jede sám vlastní cestou, tak se práce stává trochu rutinní a vám po čase začne chybět ten adrenalin, který člověk zažívá v reklamě, když v pět hodin ráno dokončuje tendrovou prezentaci. Proto, když mě Marek Šebesťák oslovil s nabídkou práce ve vedeni Pleonu, neváhal jsem.” dodává Lukáš proč se vrací ke kariéře v PR a marketingu. Lukášovi můžete dát hi5 na lukas.prokop@pleon-impact.cz

O agentuře PLEON Impact

PLEON Impact byl založen v roce 1994 a stal se strategickým partnerem pro řadu velkých korporací, českých firem i odvážných projektů. Jako jedna z prvních agentur na českém trhu jsme získali certifikaci CMS (Consultancy Management Standard) v oboru PR dle mezinárodních standardů ICCO a jsme jedním ze zakládajících členů Asociace Public Relations Agentur (APRA). V průběhu let jsme se vypracovali z tradičního PR do všech odvětví, zásadních pro tvorbu efektivní komunikace. Kombinujeme média, PR, digital, social, eventy a zážitky. Tvoříme kompaktní tým a rámci uskupení agentur Kotelna 55. Jsme zároveň součástí největší globální komunikační a poradenské sítě Ketchum, zabývající se oblastmi public relations, public affairs, marketingu a korporátní komunikace. Díky tomu dokážeme reagovat opravdu na jakoukoliv komunikační výzvu a realizovat ji kdekoliv na světě.  Mezi naše největší klienty patří společnosti: PPG Deco Czech, Jan Becher Pernod Ricard, Mercedes-Benz, illy nebo ČSOB Pojišťovna.  Dlouhodobě se snažíme podporovat i projekty, které mají celospolečenský význam. Spolupracujeme s občanským sdružením Amélie, nevládní organizací Ashoka a organizací reSite.

Které tiskové zprávy
vás zajímají?