Štítky: zaklikávejte pro filtraci

PEČENÍ I PŘEDVÁNOČNÍ ÚKLID S RADOSTÍ A LEHKOSTÍ. NEVĚŘÍTE?

Vorwerk

Lucie Benešová

Publikováno 1.11.2017

Autor: Lucie Benešová

Jak zvládnout předvánoční přípravy a k tomu si ještě v klidu vychutnat adventní atmosféru? Vsaďte na osvědčené pomocníky – úklidový systém Kobold a multifunkční kuchyňský přístroj Thermomix® od společnosti Vorwerk CS k.s., která letos slaví 25. výročí na českém trhu.

Nejsme šmejdi aneb pravidla fair play osobního prodeje

Vorwerk

Monika Klegová

Publikováno 27.4.2017

Autor: Monika Klegová

Osobní prodej je často spojován s nekalými praktikami a po několika kauzách nefér prodejců je tento způsob prodeje zatížen menší důvěrou. Pokud ale zákazník jedná se zodpovědnou firmou, přináší mu osobní prodej naopak mnoho pozitiv. Společnost Vorwerk, která patří mezi zakládající členy Asociace osobního prodeje, vnímá osobní prodej jako nespornou výhodu, prostřednictvím které nabízí zákazníkům nadstandardní služby, péči a osobní přístup. Spoluvytvářela a samozřejmě se zavázala k dodržování přísných etických pravidel přímého prodeje. Jaká pravidla to například jsou?

Cože? Vysavač, který zároveň vytírá? Revoluce v úklidu!

Vorwerk

Monika Klegová

Publikováno 27.4.2017

Autor: Monika Klegová

Nebuďte otrokem vlastní domácnosti. Ušetřete energii i drahocenný čas díky úklidovému systému Kobold VK200 s čističem pevných podlah, který dokáže jediným tahem podlahu vysát i vytřít zároveň. A to vysoce účinně s minimální spotřebou vody. Nevěříte? Objednejte si bezplatné předvedení na www.vorwerk-kobold.cz a přesvědčte se na vlastní oči. Budete žasnout i vy!

Kobold od Vorwerku spustil kampaň postavenou na silných emocích

Vorwerk

Monika Klegová

Publikováno 27.4.2017

Autor: Monika Klegová

Kobold, značka vyspělých úklidových systémů a dalších výrobků pro úklid domácnosti od společnosti Vorwerk, je specifická nejen generacemi prověřenou kvalitou a spolehlivostí, ale také způsobem prodeje. Zákazníci si přímo k sobě domů pozvou obchodního zástupce, který jim výrobky nezávazně předvede a na vlastní oči se tak mohou nejdříve přesvědčit o jeho schopnostech. Nová komunikační kampaň této značky má za cíl posílit povědomí o produktech a motivovat k objednání nezávazného předvedení úklidového systému Kobold VK200. Protože právě když lidé vidí výsledky dosažené při úklidu s vysavačem Kobold se speciálními nástavci, které zároveň vysávají a vytírají, vyklepávají matrace nebo vyčesávají koberce, prožívají obvykle silné emoce. Kampaň je proto postavena na úžasu, překvapení, nadšení. Druhým záměrem pak je podpořit dobrou pověst přímého prodeje společnosti Vorwerk. Součástí kampaně jsou videa, inzerce, newsletter, PR i sociální sítě. Jarní vlna kampaně začala v březnu a potrvá do poloviny května.

Díky Koboldu mohou alergici znovu volně dýchat

Vorwerk

Monika Klegová

Publikováno 27.4.2017

Autor: Monika Klegová

Máme tady jaro! První teplé sluneční paprsky, pestré barvy jarních květů a příjemné teploty vyvolávají pocity štěstí. Od teď si jaro mohou vychutnávat i alergici. Inovativní domácí pomocníci navíc zkrátí dobu úklidu domácnosti i na polovinu. Mezi takové patří speciální nástavec - čistič pevných podlah, který v kombinaci s hlavním vysavačem setu Kobold VK200 vytírá i vysává zároveň. Filtrační sáčky Vorwerk Premium 3v1 pak zachytí 99,99 % všech částic, které mohou vyvolávat alergie.

    Které tiskové zprávy
    vás zajímají?