Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Členové Konsorcia pro Karlín uklidili Rohan

PLEON Impact

Monika Klegová

Publikováno 7.4.2017

Autor: Monika Klegová

V rámci aktivit Konsorcia pro Karlín, které mají za cíl zlepšovat prostředí a udržovat kouzlo Karlína, se ve čtvrtek 6. dubna konal dobrovolnický den, během něhož zaměstnanci členů Konsorcia uklidili vybrané lokality v okolí. Akce proběhla ve spolupráci s Městskou částí Praha 8. Zúčastnili se zástupci společností SKANSKA, Karlín Group a sdružení agentur KOTELNA 55. Dobrovolnický den se připojil k celonárodní aktivitě Ukliďme Česko a má ambici stát se tradicí se zapojením dalších členů Konsorcia pro Karlín.

PLEON Impact zajistí komunikaci Adleru

Adler, PLEON Impact

Milan Stoppa

Publikováno 8.12.2015

Autor: Milan Stoppa

Největší český výrobce a prodejce reklamního textilu, společnost ADLER Czech, a. s., se dohodla na spolupráci s agenturou PLEON Impact. Ta od prosince bude zajišťovat jak PR komunikaci, tak některé speciální projekty. Adler se pro rozsáhlejší spolupráci s komunikační agenturou rozhodl poprvé ve své patnáctileté historii a hodlá za pomoci komunikačního mixu potvrdit svou roli jedničky na českém trhu.

Barcelona Principles 2.0 dávají měření výsledků PR zcela nový rozměr. Co konkrétně znamenají?

PLEON Impact

Milan Stoppa

Publikováno 15.9.2015

Autor: Milan Stoppa

Mezinárodní asociace pro měření a vyhodnocování výsledků komunikace (AMEC) představila na půdě Ketchum v Londýně nový rámec pro vyhodnocování PR. Barcelona Principles 2.0 reflektují změny na mediálním trhu a snaží se vyhodnocování přizpůsobit nejen potřebám PR agentur, ale i dalších organizací působících v komunikaci.

PLEON Impact spouští Newsroom – novou online platformu pro média

PLEON Impact

Eliška Černá

Publikováno 9.9.2015

Autor: Eliška Černá

PLEON Impact Newsroom, to je nová online platforma pro média založená na Social Media Release, tedy tiskové zprávě, která je obohacená o prvky sociálních sítí a doplněná dodatečným obsahem. Social Media Release, neboli SMR, je nový efektivní způsob komunikace směrem k médiím.

Které tiskové zprávy
vás zajímají?