Štítky: zaklikávejte pro filtraci

Výrobní závod Jan Becher Pernod Ricard v Bohaticích vyrobí ročně přes 10 milionů lahví

Jan Becher - Pernod Ricard

Monika Klegová

Publikováno 1.3.2017

Autor: Monika Klegová

Současná továrna Karlovarské Becherovky je nejmodernější výrobnou lihovin v ČR. Celková investice do objektu byla cca 9 milionů EUR. Výsledkem je mimo jiné, že ve výrobním procesu je recyklováno 96 % odpadu a továrna je vybavena nejvyspělejšími bezpečnostními prvky, mezi které patří například i stěny jako v protiatomovém krytu. Při výrobě se snoubí moderní technologie a tradiční výrobní postupy.

Hospodářské výsledky Jan Becher – Pernod Ricard za finanční rok 2015 – 2016

Jan Becher - Pernod Ricard

Monika Klegová

Publikováno 19.9.2016

Autor: Monika Klegová

Spolu s oznámením ročních výsledků mateřské společnosti Pernod Ricard zveřejnila své auditované výsledky hospodaření i lokální pobočka Jan Becher – Pernod Ricard. Ve finančním roce 2015 - 2016 (červenec 2015 – červen 2016) dosáhly tržby společnosti objemu 1265 milionů Kč a provozní výsledek hospodaření* činil 184 milionů Kč. Výsledky nepříznivě ovlivnila turbulentní situace na Ukrajině, naopak pozitivní trend pokračuje v segmentu importovaných prémiových lihovin na českém trhu.

Místo výroby Becherovky sázení stromů a čištění paseky. Tak vypadal Den zodpovědnosti Jan Becher – Pernod Ricard

Jan Becher - Pernod Ricard

Eliška Černá

Publikováno 3.6.2016

Autor: Eliška Černá

Společnost Jan Becher – Pernod Ricard výjimečně zastavila veškerou výrobu a její zaměstnanci se zapojili do šestého ročníku celosvětového firemního Dne zodpovědnosti. V Karlových Varech společně osázeli mladými stromy pláň poblíž lanového centra na Sv. Linhartu a vyčistili dvě přilehlé paseky. Dobrovolnickou akci, kterou každoročně organizuje skupina Pernod Ricard napříč pobočkami z celého světa, svou účastí podpořil i primátor města Karlovy Vary Petr Kulhánek.

Nový web společnosti Pernod Ricard poradí s nápojovým lístkem

Jan Becher - Pernod Ricard

Eliška Černá

Publikováno 30.11.2015

Autor: Eliška Černá

Sestavit nápojový lístek tak, aby odpovídal odborným i grafickým pravidlům, není nic jednoduchého. Společnost Jan Becher – Pernod Ricard se však rozhodla ulehčit provozovatelům barů a restaurací jejich práci a přichystala pro ně zcela nový web.

Jan Becher – Pernod Ricard představuje nový korporátní web

Jan Becher - Pernod Ricard

Eliška Černá

Publikováno 17.9.2015

Autor: Eliška Černá

Novou webovou prezentaci spustila na www.pernod-ricard.cz společnost Jan Becher – Pernod Ricard. S novou grafickou podobou přináší také větší přehlednost a interaktivitu. Za cíl si klade moderní a intuitivní formou představit veškeré produkty, služby a hodnoty společnosti.

    Které tiskové zprávy
    vás zajímají?